sunnuntai 23. toukokuuta 2010

Kirjoittajaesittelyt

ninnu
Moikka, olen siis tämän blogin vähemmän aktiivinen kirjoittaja Niina. Netissä liikun nimellä niksu tai nanu, täällä blogissa ninnu =)


Ratsastuksen ja hevosten hoitamisen aloitin hiukan vanhemmalla iällä, eli 19-vuotiaana. Vuosi saattoi olla 2004. Ratsastuksen aloitin Teeten aikuisten alkeiskurssilla ja jo saman kurssin aikana kysyin lupaa Teeteltä Watin hoitamiseen. Hevonen ei oikeastaan minulle ollut tuttu entuudestaan, mutta muut olivat sanoneet sen olevan todella kiltti, joten päättelin sen olevan minulle juuri sopiva ensimmäinen hoitohevonen. Teete katsoi minua aika pitkään, mutta myönsi sitten luvan jos pyytäisin muita tyttöjä neuvomaan minua. Ja minähän pyysin=)

Wattia hoidin noin kolme vuotta, jonka aikana minut palkittiin kahdesti vuoden hevoshoitajaksi. Siinä välissä kerkesin hoitaa myös Adaa ja Saraa. Yksityisistä hevosista hoidin Iso Griffoa ja Melliä, mutta Melli lähti Ypäjälle Tintin sairasloman vuoksi vasta muutaman kuukauden hoitamisen jälkeen.

Olen myös entinen hevosten hoitajavastaava sekä Poni-Haan nettisivujen tekijä. Kuulun myös seuran hallitukseen. Vastaanotan mielelläni palautetta teksteistäni, joten pistäkääpä näppäimet sauhuamaan.


Titta
Hei vaan! Eli olen Titta.
Aika monet varmaan tuntevat minut tallilta. Toimin siis ponien hoitajavastaavana ja hoitelen tietysti myös. Tällä hetkellä rapsuteltavina ovat Hopean Unelma, jonka hoitamisen aloitin helmikuussa 2004, Amigo Too, jota olen hoitanut syksystä 2005, mutta hoitajana aloitin vasta kesän kynnyksellä 2006 ja uusimpana Marble Ranger GER, joka tuli Mayan "tilalle" marraskuussa 2009. Mukana ovat olleet myös Sissi, Kallisto, Weer Ginet (ja sen kanssa myöhemmin Husössä Celtas Quitiara) ja viimeisimpänä Show Me Colour N. Näiden kuuden vuoden aikana minut on kerran palkittu vuoden hoitajana ja viime Lucia-juhlassa hoitsuvastaavana.
Jos jotakuta kiinnostaa, niin aloitin ratsastuksen kesällä 2001 Poni-Haassa. Tallin omia kasvatteja niin sanotusti olen siis.
Nykyään käyn tallilla suhteellisen usein. Eli keskiviikkoisin, perjantaisin ja lauantaisin sekä estekisoissa useimmiten. Tosin joskus tulee käytyä muulloinkin. Tämä vähän myös "mainoksena" niille ponitytöille (ja miksei pojille), jotka haluaisivat alkaa hoitaa. Tulkaa nykimään hihasta tallilla, niin jutellaan.
Eipä kai tässä muuta. Tervetuloa blogin lukijoiksi ja hauskaa alkavaa kesää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti